BuroBureaux_nieuws-artikel-pixia-beursstand-ontwerp-header

PIXIA’s nieuwe gezicht op de Sign & Print Expo

Tijdens de Sign & Print Expo 2019 in Gorinchem is de rebranding van het merk PIXIA aan het grote publiek getoond. Naast alle beursstands van mede-exposanten wordt duidelijk, dat de nieuwe corporate identiteit voor een kleurrijk onderscheidenheid zorgt; door middel van consistent de huisstijl-elementen samen te brengen en trouw te blijven aan het PIXIABenieuwd naar de nieuwe corporate identiteit van PIXIA? Bekijk de case hier. karakter.

Afbeelding_bericht_1a

We voelden ons door de stand aangetrokken, zonder nog te weten wat PIXIA precies inhoudt.

PIXIA team over een bezoekerservaring.

Wij als ontwerpbureau kunnen ons geen beter compliment bedenken. Een ontwerp komt pas tot leven wanneer de gebruiker er zelf iets mee doet of ervaart.

Afbeelding_bericht_1d

Naast PIXIA, het moederbedrijf, mag Duravision niet achterblijven! DuravisionDuravision website. is gespecialiseerd in magneetmedia, bijvoorbeeld voor visuele retail-doeleinden. Rijkelijke blauwtinten en simplistische grafische patronen (lijnenspel die elkaar aanraken en afstoten, een vertaling naar het magnetische), complementeren met het nieuwe logo-ontwerp.
Je herkent de link tussen beiden bedrijven, maar staan tegelijkertijd ook op zichzelf.

Afbeelding_bericht_1b
Afbeelding_bericht_1c
Afbeelding_bericht_1e