Nimeto_header_image

Nimeto
Utrecht

Expertise

Branding
Grafisch ontwerp
Augmented reality

Augmented reality branding biedt nieuw perspectief.

Nimeto Utrecht op de virtuele toer? Waarom niet! Naast het grafische ontwerp voor de promotionele kaarten, is er een interactief element aan toegevoegd in de vorm van augmented reality. Wanneer de ontvanger de code scant op de kaart ontstaat er een 3D verrassing midden in hun huiskamer!

Deze ruimtelijke feature komt voort uit het Nimeto manifest, waarin elke Nimeto student zich identificeert als 'ruimtemaker'. Dit is vertaald naar een geanimeerde Rubiks kubus, die telkens de ruimte opnieuw in perspectief zet.

Ook opzoek naar een interessante branding feature? Schuif aan!

Nimeto_kaart_ontwerp_corporate_identiteit_2Nimeto_kaart_ontwerp_corporate_identiteit_1

Dynamische boodschap

De eerste promotionele kaart richt zich op het thema 'working apart together' om de studenten, stagebedrijven en Nimeto medewerkers een hart onder de riem te steken in de thuiswerk-situatie. Door middel van de AR feature ontstaat er een digitale lentetuin in hun huiskamers!

De boodschap van de tweede kaart is gericht op het thema ’Toekomst in zicht’. Dit heeft een dubbele betekenis, fonetisch kun je ook ’toekomst inzicht’ horen. Kortom, hoe geef jij je toekomst vorm en zie je dit al voor je?